Veiksmingiausia greito svorio metimo dieta: geriausių sistemų ir metodų pasirinkimas su aprašymu, taisyklėmis, dorybėmis, galimais sunkumais ir kontraindikacijomis.

Efektyvi dieta svorio metimui namuose

Nusprendusios numesti svorio, moterys peržiūri savo mitybą. Yra dvi galimybės: subalansuoti dietą ir mankštą ir sugrąžinti svorį į normalų režimą, esant minus 0,5–2 kg per savaitę, arba greitai mesti svorį laikantis vienos kraštutinių, bet veiksmingų dietų. Kuris variantas jums labiau patinka? Daugelis merginų pasirenka greitus svorio metimo metodus, nes jūs tikrai norite pamatyti rezultatus per kelias dienas!

efektyvi dieta

Tačiau greitos veiksmingos dietos turi savo pagrindinę pusę: rezultatas yra trumpalaikis. Pasibaigus badui, kilogramai grįžta taip pat greitai, kaip jie paliko. Be to, ekstremalūs svorio metimo metodai yra praktiškai vienkartiniai. Jie padeda sumažinti svorį vienas, du. Tačiau laikui bėgant jie nustoja veikti. Taip yra dėl to, kad ūmaus kalorijų trūkumo laikotarpiai yra stresas kūnui ir pamažu jis „mokosi“ tam atsispirti. Todėl vis daugiau merginų renkasi ne ekstremalius svorio metimo metodus, o sveiką subalansuotą mitybą, kuri garantuoja ilgalaikį rezultatą.

Bet kartais vis tiek reikia greitai numesti svorio: prieš sportinius renginius, specialias datas ar renginius. Kai kurių profesijų reikalavimų sąraše nurodomi svorio standartai, o jei išeisite iš normos, problemą gali išspręsti tik greita ir efektyvi dieta. Mes surinkome populiariausius dietos režimus, kurie padeda atsikratyti 5-10 perteklinių kilogramų. Tačiau būkite atsargūs! Drastiškas dietos apribojimas gali sukelti šalutinį poveikį.

TOP 5 veiksmingiausios dietos

Paprasčiausias ir greičiausias būdas numesti kelis kilogramus namuose yra monodietos. Jos turi keletą trūkumų: patiekalų vienodumas, sukeliantis vitaminų ir mineralų trūkumą, greitas prarastų kilogramų grąžinimas, būtinybė pasitarti su gydytoju. Ir vis dėlto jos yra vienos veiksmingiausių dietų, kuriomis siekiama numesti svorio.

efektyvi dieta

Kim Protasov dieta

Tinka tiems, kurie mėgsta daržoves ir gali lengvai išsiversti be mėsos. Protasovo sudaryta dieta yra skirta 5 savaites. Ji pastatyta ant žalių daržovių su šiek tiek pridėtu fermentuotų pieno produktų. Meniu atrodo maždaug taip:

  • pusryčiai: nesaldinta kava, neriebus jogurtas, obuoliai;
  • pietūs: agurkai su varške;
  • pietūs: arbata, obuolys, salotos su tarkuotu sūriu;
  • popietinis užkandis: morkos, salotos, obuoliai;
  • vakarienė: virtas kiaušinis, pomidorai su žolelėmis ir kefyras.

Dieta tinginiams

Kartais nėra laiko virti ir sudėtingus receptus. Gera žinia ta, kad yra veiksmingų dietų, kurioms nereikia kulinarinių sugebėjimų. Pagrindinis „tinginio“ dietos principas: prieš valgydami turite išgerti 2 puodelius švaraus šilto vandens. Būtinai tik šilta! Esmė paprasta: šiltas vanduo užgesins alkio jausmą ir kartu neleis persivalgyti.
Kaip šio metodo dalį reikia greitai numesti svorio tris kartus per dieną, praktiškai nėra jokių gaminio apribojimų. Nors saldumynų, riebaus ir kepto maisto, taip pat alkoholio ir gazuotų gėrimų geriau atsisakyti.

efektyvi dieta

Grikių dieta

Laikydamiesi šios vienos dietos galite numesti iki 10 kg per savaitę. Tačiau grikių košę reikia ne virti, o troškinti. Dėl to ji tampa ne tokia skani, tačiau padeda sumažinti svorį. Pirmiausia kruopas nuplaukite, užpilkite verdančiu vandeniu ir palaukite, kol grūdai visiškai išsipūs. Tai užima daug laiko, todėl košę turite palaikyti apie 12 valandų. Geriausia tai padaryti vakare. Į grikius įpilkite šiek tiek druskos, prieskonių, šaukštą sojos padažo. Grikių kiekį padalinkite į 5 patiekalus ir valgykite dienos metu. Paskutinis valgis turėtų įvykti ne vėliau kaip 5 valandos prieš miegą. Išgerkite stiklinę vandens pusvalandį prieš valgį. Taip pat galite gerti nesaldintą žaliąją arbatą. Tačiau neturėtumėte piktnaudžiauti šia veiksminga dieta, nes priešingu atveju rizikuojate „uždirbti“ virškinimo trakto ligas.

Ducano dieta

Tai yra baltymų dieta, kurios pagrindas yra beveik visiškai atsisakyti angliavandenių. Pierre’as Ducane’as patikino, kad tokiu būdu galima valgyti nuolat, keičiant meniu. Ir vis dėlto Ducano sukurta dieta netinka visiems, o tik tiems, kuriems reikia numesti 10 kg ir kurie yra pasirengę laukti mėnesį ar ilgiau.

Perėjimas prie dietos be angliavandenių vyksta keliais etapais. Pirma, jūs visiškai atsisakote angliavandenių, pakeisdami juos baltymais. Tada pakeiskite daržoves ir baltymus, stabilizuodami svorį. Tuomet į mitybos racioną galite truputį įtraukti angliavandenius, tačiau jų dalis vis tiek neturėtų viršyti 10% viso produktų skaičiaus.

efektyvi dieta

Paprasčiausia dieta

Vienos dietos netinka visiems: jas gali būti sunku atlaikyti dėl dietos vienodumo, staigaus angliavandenių kiekio sumažėjimo, poreikio ieškoti specialaus maisto. Tačiau yra būdų, kaip sumažinti svorį, nesilaikant daugybės sudėtingų kulinarinių sąlygų.

Kefyro dieta

Viena iš populiariausių avarinio svorio metimo galimybių yra kefyro mono dieta. Išlaikyti tai nėra lengva, tačiau planuojant dietą ir valgymo tvarkaraštį nėra jokių sunkumų. Esmė ta, kad per dieną išgeri 1,5 litro kefyro. Taigi galite numesti iki 5 kg per savaitę. Tačiau ant kefyro negalima sėdėti ilgiau nei 3–5 dienas, kitaip organizmą pradės varginti.

Režimas greitam svorio metimui

Griežtas maisto ribojimas yra veiksmingas per trumpą laiką. Todėl atsisėsdami ant vienos kefyro ar grikių košės, turite būti pasiruošę tam, kad prarasti kilogramai greitai sugrįš. Bet jūs galite atstatyti savo racioną, kad sumažintumėte svorį ir pritvirtintumėte prie to paties lygio, plius arba minus 2 kg. Norėdami tai padaryti, valgykite dalimis: ne didelėmis porcijomis tris kartus per dieną, bet mažomis dozėmis 5 kartus. Taip pat turėsite atsisakyti visų kaloringų maisto produktų:

  • Gazuoti saldūs gėrimai;
  • alkoholio
  • desertai;
  • keptos ir keptos bulvės;
  • riebi raudona mėsa;
  • dešros ir dešrelės;
  • kruopų, greiti pusryčiai;
  • greitas maistas;
  • bandelės ir kiti pyragaičiai, pagaminti iš baltųjų kvietinių miltų.

Dietos pagrindas turėtų būti šviežios daržovės ir vaisiai, neriebi žuvis ir balta mėsa, javai, išskyrus baltuosius ryžius. Naudinga laikyti maisto dienoraštį, atsižvelgiant į visus valgius, net ir pačius mažiausius. Taip pat turėtumėte apskaičiuoti dienos normą pagal savo svorį ir gyvenimo būdą, iš jos paimti 300–500 vienetų ir laikytis tokio kalorijų kiekio.

efektyvi dieta

Veiksmingi svorio metimo metodai

Be išvardytų avarinio svorio metimo būdų, yra ir kitų.

5 dienų efektyvi dieta

„Kopėčios“ – technika, leidžianti per 5 dienas sumažinti svorį 3–8 kg. Jis grindžiamas penkiais mitybos lygiais, lygiais 5 savaitės dienoms:

  • Valymo diena: pasninkas reguliariai naudojant švarų vandenį.
  • Atsigavimas: galite valgyti pieno produktus.
  • Energija: reikia pamaloninti kūną gliukoze, naudojant razinas, medų ir kitus natūralius produktus.
  • Konstrukcija: šiame etape mes valgome baltymus.
  • Riebalų deginimas: jums reikia skaidulų, kurios prisotina ir patenkina alkio jausmą.

Efektyviausia savaitės dieta

Paprasčiausias būdas sumažinti svorį per savaitę laikantis dietos vienos grikių košės ir kefyro. Taip, tai pasirodo monotoniškai, bet jūs numetate iki 5 kg. Grikius reikia paruošti taip pat, kaip ir grikių metodą: garuose, o ne virti. Dieną mes išgeriame iki 1,5 litro neriebaus kefyro. Efektyvi dieta prasideda nuo griežto mitybos plano laikymosi.

efektyvi dieta

Veiksminga dieta 10 dienų

Super dietos, skirtos svorio metimui, esmė: per vieną dieną galite suvalgyti tik vieną produktą, kurio kiekis neviršija 1 kg. Lieknėjimas trunka iki 10 dienų, todėl galite numesti apie 8 kg. Tačiau gydytojai perspėja: šis metodas, nors ir padeda sumažinti svorį, nėra saugus sveikatai. Todėl, pastebėjus pirmuosius negalavimo požymius, turite kreiptis į gydytoją. Norėdami išvengti negalavimo, laikykitės šių principų:

  • pasirinkti natūralius produktus;
  • į racioną neįtraukti riebios, saldžios, rūkytos, raudonos mėsos, alkoholio;
  • sudaryti valgymo tvarkaraštį ir jo laikytis;
  • sumažinkite valgomosios druskos kiekį.

Produktų parinktys, tinkančios šiam svorio metimo būdui: virtos bulvės, švieži kopūstai, virti burokėliai, žalios morkos. Taip pat rekomenduojami švieži agurkai, obuoliai ir virti ryžiai. Galite organizuoti „kefyro“ ir „pieno“ dienas.

Taip pat galite išbandyti vegetarišką dietą. Tai yra saugesnis pasirinkimas, tačiau numetate iki 3 kg. Metodo esmė yra valgyti tik daržoves ir vaisius, atsisakyti visų kitų patiekalų, įskaitant sūrius, kiaušinius ir pieną.

2 savaičių efektyvi dieta

Galite išbandyti ekstremalų būdą numesti svorio, tai yra beveik visiškas maisto atsisakymas. Turite valgyti gana nedaug sveiko maisto, kad nebūtų pilnumo jausmo. Nuolat patirsite alkį, per pirmąją badavimo savaitę numesite pagrindinius kilogramus, tada sulėtės svorio metimas.

Tačiau švelniai tariant, ši dieta tinka ne visiems. Badavimas yra stresas kūnui, o dviejų savaičių netinkama mityba turi visą krūvą šalutinio poveikio. Todėl mes rekomenduojame ne tokį radikalų būdą, kaip normalizuoti kūno svorį: jau pažįstama dieta iš vieno produkto vienai dienai. Ji gali būti ištempta 14 dienų, svarbiausia, nepamirškite per dieną išgerti iki 2 litrų vandens ir pakaitinių produktų.

efektyvi dieta

Efektyvi dieta svorio netekimui mėnesiui: produkto meniu

Veiksmingiausios 10 kg svorio dietos

Yra trys būdai, kaip sumažinti kūno svorį 10 kg: kietas, valomasis ir švelnus. Mes patariame nesinaudoti griežtais metodais, nebent tai būtų absoliučiai būtina, nes jie turi daug šalutinių poveikių. Bet jei jums reikia skubiai sumažinti svorį, galite išbandyti šią parinktį: visiškai atsisakyti didelio kaloringumo maisto ir pereiti prie mažai kalorijų turinčios dietos. Didžiausia dienos kalorijų norma yra 1300 kalorijų. Norėdami išvengti nuolatinio alkio jausmo, maistą turite padalyti į 7–8 priėmimus.

Švelnesnis pasirinkimas: valymo metodas, kurio metu atmetami gyvūniniai produktai, taip pat kepti, riebūs ir rūkyti patiekalai. Jie turėtų būti pakeisti daržovėmis, vaisiais, grūdais, neriebiais pieno produktais. Bet šiuo atveju svarbu valgyti mažomis porcijomis 5 kartus per dieną.

Tausojančią dietą lengviausia vykdyti: ji yra skirta numesti 10 kg per mėnesį. Griežtų apribojimų nėra, tačiau reikia visiškai atsisakyti kalorijų turinčio maisto, greito maisto, desertų, pyragų, saldžių ir gazuotų gėrimų. Taip pat atsisakome riebių, keptų, rūkytų. Vietoje to mes valgome juodą duoną ir be mielių duoną, šiek tiek pasūdytus nesaldintus kukulius, sviestą, salierus, pieną, daržoves ir vaisius. Taip pat galite valgyti javų, ankštinių augalų, liesos mėsos ir žuvies. Mes geriame žaliąją arbatą, kefyrą, vaisių sultis. Bet ne iš pakuočių, o išspaustas savo rankomis!

Lengvos dietos paslaptys

Norėdami numesti svorio, svarbu išlaikyti motyvaciją: atsiminkite savo tikslą. Taip pat stenkitės, kad šis laikotarpis būtų malonus: neužsidarykite, bendraukite, vaikščiokite gryname ore, sportuokite. Nepamirškite per dieną išgerti bent 2 litrus gryno mineralinio vandens, valgykite mažomis porcijomis, tada dieta bus lengviau suvokiama.

Apžvalgos ir svorio metimo rezultatai

Gydytojų ir specialistų atsiliepimai

Gydytojai primena: sveikatai nekenksmingo svorio metimo norma yra 0,5–1 kg per savaitę. Galite numesti svorio 2 kg per savaitę be pasekmių vidaus organams, tačiau greitesniu tempu – stresas kūnui. Jis nepraeina be pėdsakų, todėl atsiranda endokrinologiniai sutrikimai ir virškinimo trakto ligos. Be to, laikydamiesi griežtų dietų, galite patekti į valgymo sutrikimo spąstus. Tai gali būti išreikšta tiek priverstiniu persivalgymu, tiek baime suvalgyti ką nors kenksmingo. 

Todėl gydytojai pataria ne badauti, o subalansuoti savo mitybą, kad organizmas gautų visas reikalingas maistines medžiagas. Jei reikia numesti svorio, kalorijų trūkumas turėtų būti lengvas. Tyrimai parodė, kad saugaus dietos sumažinimo metu suvartojama ne daugiau kaip 25% kalorijų.